Om Cody kommer till Sverige
2012-09-01 - 17:31:21 Alltmöjligt

För er som undrar om Cody kommer till Sverige. Det är såhär, vi alla vet ju att Cody kommer till Europa i November, han har själv bekräftat att han kommer till England, Tyskland, Frankrike och typ Belgien. Jag har hört att någon har sagt att Cody kommer till Sverige men jag vill inte säga ja än innan det är bekräftat av Cody eller hans crew. Vi får helt enkelt abra vänta och se. Och ja, jag kommer självklart att säga var och när han kommer isåfall :)

Kommentarer
Postat av: Lina Nilsson :)

Jag har hört från några videoklipp och av min kompis att Cody KANSKE ska uppträda på Justin Biebers consert 2013 med Carly Rae Jepsen. Vet inte riktigt om det stämmer, men om det gör det så borde dom ha sagt det på nyheterna eller nå annat och de så att det inte BARA är beliebers som kommer, för om jag hade vetat det i tid hade jag köpt biljett DIREKT!

2012-09-02 @ 19:22:24
URL: http://linanilssonnilsson.blogg.se
Postat av: Elvira

Man kan rösta på Cody Simpson på twitter så att han kommer till sverige! http://bit.ly/codytoeurope
gå in på den länken sen tryck på Sverige:D

2012-09-08 @ 00:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0