Söker en till bloggare!
2011-09-01 - 21:15:15 Alltmöjligt

Nu har jag bestämt att försöka ta in en till bloggare! Det kan va ganska bra med lite flera :)
Är du intresserad? Skicka ett mejl till [email protected]
Försök och ha med detta:
-namn
-ålder
-twitter(om du har någon)
-blogg(om du har någon)
-dina erfarenheter av bloggning
-varför du vill blogga här på bloggen tillsammans med mig och Jennifer?
-varför du gillar Cody?
-berätta om dig själv :)
-vad du har för intressen?
-skulle du krossa någons bilruta för Cody? *var ärlig du vet inte vad jag vill att du ska svara, så vara ärlig*

Hoppas inte det är förmycket :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

-namn - Emilia (Emmi) Stjernfelt

-ålder - fyller 14 bast på söndag ^^

-twitter - emmistjernfelt

-blogg www.emiliastjernfelt.blogg.se (bloggar dock inte där längre)

-dina erfarenheter av bloggning - jag har haft egen blogg i lite mer än ett år, läser bloggar regelbundet o.s.v

-varför du vill blogga här på bloggen tillsammans med mig och Jennifer? - Det är en så sjukt bra blogg och jag skulel också vilja vara en del av något så fantastiskt haha ^^ men seriöst, om du tar bort klichen från texten så är det sanning :p om du fattar :)

-varför du gillar Cody? - Han är lika gammal som jag och har redan blivit världskändis. Jag menar det är sjukt stort om man är i min ålder enligt mig. Sen så är han ju sjukt gullig, verkar ha sjukt bra humor, verkar snäll, jordnära m.m. och sjunger så bra!

-berätta om dig själv :) - Jag är en fjortårig tjej, går långa dagar i skolan, dansar och spelar teater och sjunger på min fritid, jag går i en skola med inriktning på show, dan soch språk. Jag bor i huvudstaden, drogar twitter. jag ahr två syskon, mina föräldrar är gifta. I övrigt så är jag en glad, vanlig, modeintresserad tjej som lever livet medans jag kan, haha ^^

-vad du har för intressen?^- Jga dansar, sjunger och spelar tester på fritiden. annars intresserar jag mig i mode och mina kompisar.

-skulle du krossa någons bilruta för Cody? var ärlig du vet inte vad jag vill att du ska svara, så vara ärlig - Jag är inte beroende av killen. Enligt mig så är det bara sjuka människor som skulle göra någort sånt för att imponera på en kille. Det är som grupptryck. Jag skulle inte dricka eller prova droger för hans skull så varför skulle jag utföra ett brott? Om han skulle vilja att jag ska göra det är han inget att ha :)

Om jag inte komemr med skull ajag vilja veta varför, haha ^^

2011-09-01 @ 22:31:40
Postat av: marre

Hejsan!

Jag heter Marilyn Elfsö och blir 16 år den 24e ;) Jag bor i en förost till stockholm, går i 1an på gymnasiet. Har allt för mycket fritid, så hänger väldigt mycket på twitter haha! Red förut men har slutat. Fick upp ögonen för Cody i vintras, men gillar även många andra artister som JB och Selena. Älskar Christian Beadles också!

Min twitter heter MarilynElfsoe och bloggar på http://dressyrponnie.blogg.se. Har bloggat på flera bloggar i flera år, har aldrig varit "bloggfri" om man säger så ;) Men skulle tycka det vore jätteroligt att blogga på en Cody blogg! Och ni verkar riktigt schyssta och trevliga också! Men mina intressen är typ att shoppa, lyssna på musik, vara med mina vänner och twittra!

Jag gillar Cody för att han är så jordnära, och han är riktigt duktig för att bara vara 14år! Han verkar vara en riktigt charmknutte. Och till sist, nej jag skulle itne krosas någons bilruta för Cody! För det första så tror inte jag han skulle vilja att hans fans sprang runt och krossa glas, och för det andra så skulle det nog itne hjälpa mig att få träffa honom elelr nått sådant haha! :) så nej det skulle jag verkligen inte! :)

Ha det bra! kram!

2011-09-05 @ 19:55:51
URL: http://dressyrponnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0