Kapitel 4 - Awards
2011-09-03 - 17:34:47 Novell

Cody's perspektiv:

Vi var nu framme vid stället där det skulle vara awards jag hade inte tagit reda på vad gatan hette eftersom jag var så nervös inför awardsen . Jag var nominerad i två kategorier . Best Male Artis (2011) och Best Music Video ( On My Mind ) . I kategorin Best male artist skulle två vinna och jag var nästan säker på att Justin Bieber skulle vara en av dom personerna . Det var vissa artister skulle få presentera en kategori. Jag skulle vara en av dom , mina tankar avbröts av att Alli ruskade på mig och berättade att vi var framme . Vi steg ut ur bilen och ställde oss på röda mattan för att bli intervjuade och för att fotograferna skulle få ta sina bilder .

- cody , hur känns det att vara nominerad frågade en kvinna

Jag kände hur det sved i ögonen när det var blixtar från alla kameror .

- ehm jo det är verkligen roligt. Det är en stor ära att vara det sa jag glatt och log mot kvinnan

Det var nu dags att gå in . Det var 2 awards som skulle delas ut innan jag skulle gå upp och presentera vilket kvinnlig artist som hade vunnit i kategorin best song ( female)


Jag ställde mig upp och började gå mot scenen . Jag var verkligen nervös nu . Herregud jag hade aldrig varit såhär nervös .

- Hi , so i have the great possibility to present with female that has the best song this year

Det var nu någon som skulle komma ut med ett guldigt kuvert där det skulle stå vem som vunnit .

Det var Jessica . Hon var så himla vacker när hon gick där . Vi fick ögonkontakt och jag log mot och helt plötsligt ser jag att hon faller ihop. 

- Jessica skrek jag och sprang fram mot henne . De flesta hade rest sig nu och det var många som sprungit fram till oss på scenen men jag märkte inte vilka jag hoppade verkligen att det inte var något farligt. Vi var ju väldigt bra vänner.jag bad en tyst bön att hon skulle bli bra när Alli kom fram till mig och gav mig en kram .

- Ambulansen är påväg Cody . Oroa dig inte sa hon


Va?? Jag fattade inte . Ambulans , Jessica det kunde inte stämma ...

____________________________________________________________________________

kommentera :) . Jag vet att det vart kort men det kommer komma oftare istället.


Glöm inte checka in Olivias blogg!!! Klicka HÄR
Har du missat de andra kapitlena så finns de under kategorin "Novell".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0