Kapitel 3 - We are the Harry potter nerds
2011-09-03 - 17:25:21 Novell


Cody's perspektiv;

Idag skulle jag på awards vilket skulle bli kul eftersom då får man chansen och lära känna andra kändisar . Jag hoppades verkligen att Justin skulle vara där eftersom jag väldigt länge velat träffa han . Klockan var nu 1 vilket betydde att det var 6 h kvar tills det skulle börja så jag skulle ha god tid till att vara lite med min kompis Jason som jag kännt sen jag gick på dagiset .men han hade flyttat till USA när vi började 4;an så därför har inte vi tröttast på ett tag men jag vet att han inte är med mig bara för att jag blivit känd utan för att vi är kompisar .

Några minuter senare knackade det på dörren och när jag öppnade såg ja att det var Jason 

- tja bro sa han 

- tja , vad vill du hitta på idag då , vi har huset för oss själva ? Frågade jag och vi gick in 

Eftersom han var en lika stor Harry potter nörd som jag var satte vi oss och kollade på en . Emma watson var verkligen snygg och på ett sätt var jag lite "kär" i henne , hon är ju så himla cool när hon spelar Hermione Granger . Fatta och få vara tillsammans med henne men hon är för gammal för mig . Just nu iallafall det skiljer ju ganska mycket eftersom hon är 21 och jag är 14 . 

jag får nog satsa på någon annan ;P 

Efter att ha ätit på Pizza Hut åkte Jason hem och jag var tvungen att börja fixa mig . Jag tog upp mobilen och tog kort på min outfit och skrev 

- hey #angels do u like my outfit 4 the awards 2night ?? <3 #twitpic 

Alla mina följare på twitter som var inne skrev snabbt tillbaka ihopp om att jag skulle följa dom så eftersom jag var på ett sånt bra humör följde jag ungefär 5 stycken för flera hann jag inte för att alli kom in

- ska inte du duscha ? 

- jo , jag är påväg skulle bara fixa en sak 

- okej men vi skulle ses i lobbyn vid 5 

När alli gick ut hoppade jag in i duschen och då insåg jag att jag glömt ta av mig klockan . Shit det var min dyraste klocka mamma skulle döda mig , hon gillar inte att jag köper massa dyra saker nu bara för att jag får pengar för att jag är artis nu och så .

Kommentera vad ni tycker om novellen!! Olivia är jätteduktig! Så glöm inte kolla in hennes blogg! HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0