Not Just You
2011-10-16 - 11:36:23 Alltmöjligt



Tjejerna har säkert redan frågat er det men jag kände att jag måste få höra också - vad tyckte ni om musikvideon till Not Just You? Jag tänker vara ärlig, jag var i USA när den kom ut, med segaste Internet och bröt allvarligt talat typ ihop för att Internet var så segt så jag inte kunde se den. Sedan fixade mamma så att jag kunde se den och vet ni, tårarna bara rann. Jag har en bild på det som mamma tog men den kommer jag aldrig visa! Dagen innan jag dör kanske, inte annars, haha. Men visst är Cody underbar? Och tjejen i musikvideon passade perfekt in, men man skulle ju aldrig ha klagat om det var en själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0