Kapitel 15 - Hawaii
2011-10-15 - 16:04:54 Novell

- haloa eller vad det heter , frukosten serveras snart . Tack för att ni flyger med flight bieber .

Jag vaknade förvånat av ljudet och trodde först att det var en dröm men när jag såg att Justin kom tillbaka förstog jag att det var han

- god morgon sömtuta sa han retsamt och ställde ner två glas apelsinjuice. Jag mumlade fram ett trött tack och drack av juicen .

- fett hungrig jag är men dom kommer snart med frukost Sa Justin och drack lite juice. Jag nickade till svars eftersom jag var alldeles för trött för att svara.

Jag kom och tänka på smset jag fått igår och slängde mig efter mobilen medans Justin kollade förvånat och skrattade åt mig.

Inget nytt sms men jag hade iallafall täckning nu så jag bestämde mig för att jag skulle ringa efter frukosten.

-hur långt äre kvar tills vi är framme frågade jaG Justin och kollade upp från mobilen .

- vi ska landa om ungefär 4 timmar men vi kan kolla på en film om du vill

- visst.

Frukosten kom in och vi tog en varsin macka och satte på en film. Jag åt upp det sista av min macka och tog en klunk vatten och gick till toaletten så att jag kunde ringa Selena.

- hej

- hej Selena svarade jag med lite lägre röst för att Justin inte skulle höra

- varför kan ni inte komma ?? Fortsatte jag eftersom hon inte sa något.

- men jag skoja Cody , jag lovar . Men vi åker härifrån om 3 dagar svarade Selena och skrattade

- tur för dig men måste dra ses .

Vi la på och jag gick ut igen och förklarade för Justin att det var mamma som hade ringt när han gav mig en frågande film . Vi satte på filmen igen och fortsatte kolla.

5 timmar senare :

Vi hade äntligen landat i Hawaii och satt nu i en taxi påväg mot hotellet och klockan var ungefär tio på morgonen så vi hade bestämt att när vi kom fram till hotellet skulle vi bara byt om och sedan gå ner till havet för att bada. Det kändes faktiskt väldigt kul att jag och Justin skulle få spendera lite tid tillsammans innan Jessica och Selena skulle komma . Jag hoppades verkligen att jag och Jessica kunde vara ensaMma någon dag och snacka lite . Hon kanske inte alls hade samma känslor för mig som jag hade för henne och Justin hade sagt till mig att det bäst var att berätta hur man kände . Tjejer verkade gilla sånt , när deras pojkvänner var "känslosamma" eller vad man ska kalla det .

Taxin stannade och vi klev ur bilen och började gå mot hotellet . Vi in igenom en stor glasdörr och hamnade i lobyn . Vi gick fram till en kvinna som jobbade där och frågade vart vi skulle hämta vår nyckel . Hon sa att hon skulle hämta nyckeln och kom tillbaka nån minut senare med en kamera , papper och penna och en nyckel som jag antog var till vårt rum.

- skulle jag kunna få era autografer och ta ett kort med er ? Frågade kvinnan nervöst .

Vi signerade pappret hon gav till oss och tog sedan kort med henne . Efter att ha snackat lite mera med henne gick vi till våran bungalow för att byta om och sedan gå ner till stranden .

- vilka badbyxor ska du ha då frågade Justin samtidigt som han rotade runt i sin resväska .

- dom här svarade jag och höll upp mina badbyxor jag fått av mamma . Han nickade som svar och vi bytte om snabbt och tog varsin handduk från badrummet och började gå ner mot stranden som låg precis bredvid vC3�ran bungalow .

- först den i din mes sa Justin och började springa .

Jag började springa jag med och eftersom jag sprang mycket förut hann jag ner först och fick en" puppy face min " av Justin när han kom ner . Det ända som fattades nu var Selena och Jessica men den som väntade på något gott väntar aldrig för länge ;P

________________________________________________

TACK FÖR ALLA KOMMENTARER DET INSPIRERAR MIG TILL ATT SKRIVA OFTARE !! FORTSÄTT BARA SÅ NU SÅ LOVA JAG ATT KAPITLENA KOMMER BLI BÄTTRE OCH BÄTTRE !! :)

/Olivia

Glöm inte kolla in Olivias blogg!


Kommentarer
Postat av: Becka

Mer, mer, mer, mer!!!!! Det är så bra!

2011-10-17 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0