Coast to Coast EP
2011-10-16 - 11:43:31 Alltmöjligt

Är det några av er läsare som har Cody's skiva Coast to Coast EP än? Jag har det, eftersom jag har varit i USA ett tag nu så kunde jag köpa den där lätt. Köpte den inne på Clarie's och dom har en hel Cody-avdelning. Blev så glad av att se det! Men har allafall skivan och alla låtarna är helt underbara! Vilken är er favorit? Jag gillade verkligen Good As It Gets men när jag fick se musikvideon till Not Just You föll jag platt pladask för Not Just You. Lyssnar faktiskt på den just nu, hehe.

Men det jag ville komma till var detta allafall, detta stod i det lilla häftet som man alltid får med och jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö. Så himla gulligt så tårarna kom!

”I want to begin by thanking the people most important to me and my career at the moment. My family. It’s not everyday you see a family give up their life on the beautiful beaches of the Gold Coast, Australia to move to a city very different to what they’re used to for their teenage son’s dreams. No, I bet you never heard of that. And yes, I’m talking about Hollywood, California. Nobody in the world could ask for a better family than the one I have been blessed to have grown up with. I believe to go far in business, I have to keep them around, and that’s what I’m doing. My dad is an inspiration. He works extremely hard. My mum is an inspiration. She works extremely hard. My younger brother and sister are both true inspirations to me. Honestly.”

DOG NI OCKSÅ!???! <3333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0