TÄVLING : VINN EN POSTER!!
2011-11-04 - 14:48:39 Alltmöjligt

Hej ! jo det är så att jag har två lika dana posters på cody  hemma som enligt mig är super snygga !!
så jag tänkte lotta ut en av dom . (Den är oöppnad)
Så för att delta i min "lilla tävling" så är det bara att ni skriver en kommentar till det här inlägget som visar att ni är med (t.ex. jag är med ) och för ännu större chans länka denna blogg ( CODYSIMPSONSWEDEN.BLOGG.SE) och min Jusitn Bieber blogg ( BELIBERFEVER.BLOGG.SE).
! VINNAREN LOTTAS UT !
Futuristic 11" x 17" Locker Poster<--- POSTERN NI KAN VINNA!
image description
UPDATE: skriv med eran mejl så jag kan mejla vinnaren .

Kommentarer
Postat av: Moa

JAG ÄR MED!! :) Älskar cody och har ingen affisch på han än eftersom jag inte fått någon i tidningarna och alltid velat ha en. Skulle bli skitglad om jag fick min första poster på Cody av er!! <33 Älskar er blogg!

2011-11-04 @ 17:15:29
Postat av: Lisette

Hej, jag är med :D

Jag älskar Cody så sjukt mycket han är min största i dol :)

Jag gillar han för att när man hör hans låtar så blir man helt rörd och så börjar man tänka. Och ett stort plus är hans jätte söta utseende. Jag har massvis med bilder på han i datan men jag har tyvärr ingen affisch jag kan sätta upp i mitt rum.

Så jag vore jätte tacksam om jag vann den här jätte fina affischen på Cody, och självklart så ska den upp på väggen i mitt rum :D



Kram kram :)

2011-11-04 @ 18:44:33
Postat av: vilma timmer :)

jag är lugnt med.

har bloggpaus så har intalat mig själv att jag inte ska blogga på ett tag, därför kan jag inte länka din blogg.

men skriver om denna bloggen på facebook,

jag heter: "vilma majs timmer" på facebook, lägg till mig som vän för att se mitt inlägg!

2011-11-04 @ 18:47:01
URL: http://vilmatimmer.blogg.se/
Postat av: ida

jag är med :D

läser er blogg flera gånger om dagen och jag älskar den!

har länkat denna bloggen.

[email protected]

2011-11-04 @ 18:57:12
URL: http://iidaholm.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag är med!

2011-11-04 @ 20:27:47
Postat av: Jennifer

Jag är med :)

Har 2 affischer på honom, men det är när han är liten. Skulle vara kul och ha på honom när han är äldre ;)

2011-11-04 @ 21:57:25
Postat av: Angelica

Jag är med :D

vill ha den för att det va en grymt snygg bild på cody och den jag har nu är gammal. :( blir jätteglad om jag vinner, håller på att göra om mitt rum och nu letar jag efter saker att ha på väggarna, den där skulle va snygg :D

ps. har ingen blogg så kan inte länka...

2011-11-04 @ 23:24:09
Postat av: Johanna

Ja är med!! :) Jag tycker Cody är så söööt och avgudar hans musik!! Men jag har inte hittat en tidning med en affish så om jag vann skulle jag blivt jätte glad!! :)

2011-11-05 @ 14:33:24
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: kajsa

skulle jätte gärna vilja ha en affich på cody , har letat men aldrig hittat ngn..

[email protected]

2011-11-06 @ 12:33:12
Postat av: Stina

Hej

Jag är självklart med!!!



P.s den här bloggen är as grym!!! Jag läser den varenda dag!

Kram

2011-11-06 @ 14:51:39
Postat av: Beella

Jag är med:) Tack för länkningen!

2011-11-07 @ 21:18:38
URL: http://belloc.blogg.se/
Postat av: Michelle.

sijfigfhsughdugfsd neeeejjj jag missade ju de hära totalt :(

buhu. :( jag är med.. :(

2011-11-08 @ 15:50:40
URL: http://mewithkidrauhl.blogg.se/
Postat av: MARIA :dd

heej

jag skulle bli sjukt glad om jag vinner den!!! aaaa

kommer döö omg jag älsar honom jag har bestämt mig att jag ska träffa honom och bli hanns tjeje heheh.. men aa jag hoppas jag vinner min mejl: [email protected]

2011-11-08 @ 20:35:55
URL: http://mariabrkic.devote.se
Postat av: Linn

Jag är med!Har ingen poster på honom,så det skulle vara roligt att få en:D

2011-11-14 @ 21:24:24
Postat av: Ajsa Sobo

Jag är med :D

[email protected]

2012-03-18 @ 19:32:53
URL: http://ajsasobo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0