Länkbyte i menyn
2011-11-13 - 18:42:13 Bloggarna

Har varit väldigt seg på att lägga in länkar i menyn. Men det måste bättras!
Vill du göra ett länkbyte?
Följ steg 1 & 2 så gör jag steg 3 :)
1. lägg först till oss som länkbyte i menyn
2. kommentera på bloggen och säg att du har lagt till oss.
3. jag lägger till dig/er :)
Bara så det ska bli enklare för mig. Lite orättvist om jag lägger till er men att ni inte lägger till oss :P
Och jag lovar att lägga till er när ni har lagt till mig :) kanske är lite seg ibland(hinner inte kolla kommentarerna 24/7)

endast för fanbloggar :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!



Vet ni om Cody planerar att komma till Sverige och i så fall när? Tacksam för svar! :)

2011-11-13 @ 19:20:01
Postat av: maria

jag är med men hur menar ni följa er för det gör jag redan kollar varje dag ?<3<3

2011-11-13 @ 21:18:31
URL: http://mariabrkic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0