#cody2sweden!
2011-05-25 - 21:13:48 Alltmöjligt

En tjej som ska göra en Cody video!! Skicka in era bilder till henne :)
Ni vill väl att Cody kommer till Sverige? ;)

Hej allihoppa , jag heter Millie & är 14 år , jag hade tänkt att göra en video för att få cody till sverige ,eller aa ni vet nog hur jag menar :)
Iaf jag tänkte så att om alla som vill va med antingen skickar in en bild eller en video när ni säger typ : Hej cody snälla kom till sverige eller nått liknade . Sedan lägger jag ihop alla till en enda video som jag sedan laddar upp de på youtube , om ni har twitter så kan jag ju skriva va ni heter där på kanten i klippet så kanske cody eller nån annan börjar följa er ? ;) Om du är intereserad kan du antingen skicka videon / bilden till mej på hotmail ([email protected]) eller så addar ni den som msn så kommer jag att va online imorgon (onsdag ) och på tordsag vid kl.15-16, då kan ni oxå ställa frågor till mej om ni undrar något.
Nu får vi hoppas på att så många som möjligt vill vara med för det skulle ju verkligen va ascooolt , tack för att ni läste det och tack till Linda! :)<3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Oh, det vore fett! :D

2011-05-25 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0