Shawn Campbell (@shawncampbell11) gör ett uttalande
2011-03-01 - 20:42:33 Alltmöjligt

Jag hittade @ theCodySimpson för ungefär ett år sedan. Medans han har blivit mer populärt har jag sett en mycket sorglig sak. Det verkar som ju mer populär han blir ju mer ser jag att @thecodysimpson fans och @justinbiebers fans säger oförskämda och galna saker till varandra. Det som är mest sorgligt med detta är att medan både Cody och Justin är fantastiska artister, finns en mycket större berättelse här dem. Vet du vad det är?

DET ÄR NI FANSEN!!

Vad Cody och Justin fans inte ser när de kämpar mot varandra är detta .. NI FANSEN GJORDE DE båda!! Vad jag vill att alla beiber, Cody och Greyson Fans ska vet är att för bara 2 år sedan .. musiken branshen trodde inte att Justin eller Cody skulle göra klara det. Jag var där. Vet du vem som gjort allt detta hända? You guys!Vet du att ni alla är i frontlinjen för en hel ny musik bransh? Du har ändrat den helt! DU är den riktiga STJÄRNAN! Låt mig säga en liten hemlighet. Detta kommer att hjälpa dig att inse hur vi alla ser på det här. Kan jag berätta för er verkligen snabbt? Kan jag berätta väldigt snabbt? cody simpson och justin bieber har hängt med varandra. justin var väldigt snäll och schysst mot alli. de gillade faktiskt varandra. greyson är vår vän och jätte awesome. jessica jarell är en av våra bästa vänner. samma med jazmine villegas. varför. därför att upptäckte en sak...de är alla den nya generatonen av nya musik stjärnor som vi har gett en chans till. de är alla tacksamma och visar deras kärlek till varandra, så nästa gång någon säger något elakt om din favorit artist. ge de kärlek tillbaka. om någon säger att bieber suger eller Cody suger säg #viälskardig. slå ilska med kärlek. då vet dem inte vad de ska säga. till alla bieber fans..vi respekterar och älskar er och bieber. han är lika fantastiskt som du! till alla Cody fans... vi är så tacksamma för att ni tar del med oss i denna resan och litar på att Cody gör bra musikTack! Men vad jag egentligen vill säga ... och detta kommer att bli den sista .. jag svär ... är (Gör dig redo att RT). Ni är # NEWGENERATION. #SPREADLOVE till dem som förbannar dig!

(Shawn Campbell = Codys producent)
JA TYCKER DETTA VAR DET BÄSTA NÅGON SAGT PÅ LÄNGE!! Eller vad tycker ni??:)
ps.tog säkert 1timma att översätta -.-

Kommentarer
Postat av: Finjb

Jag är i samma åsikt och tänkt på detta sååå länge... Jag är då en belieber men ja lyssnar på cody också men alla säger till mej att ja är heelt fårskalle när ja tycker om justin och då ha ja sagt tillbaka "att kom int och gnälla till mej före du själv har en likadann karriär som han har" ;) och då har dom inte öppnat munnen efter det :)

-En finska belieber

2011-03-01 @ 22:07:47
URL: http://fantafreee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0