Cody är emot mobbning!
2011-03-26 - 11:34:06 Alltmöjligt

Defeat the Label är ett nytt anti-mobbning kampanj som utmaningar för användarna att ta ställning och utföra handlingar av vänlighet i sin skola, sociala grupper, familj och andra lokala organisationer.

Ett klädmärke har också inletts för supportrar både lokalt och globalt, vilket inkluderar fans som Cody Simpson. Kolla DefeatTheLabel.com att registrera dig för att få e-post varje vecka uppdrag och för mer information!

Vad gör du för att stoppa mobbning?


Kommentarer
Postat av: Björn Hultman

Jag stoppar och förebygger mobbning genom att jag arbetar dagligen med ämnet. Jag föreläser ute i skolorna om ämnet, samt bloggar om det. Jag anser att det är varje persons plikt att ingripa, säga ifrån eller säga till vuxen om man ser någon bli utsatt. Vi kan alla göra något åt problemet om vi bara vill!



Visste du att det är 50 st under 19 år som tar sina liv varje år? Ett hej betyder otroligt mycket för en ensam utsatt person.

2011-03-28 @ 19:46:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/mobbning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0