#2 Tävling!!
2011-03-21 - 17:37:22 Tävlingar!


VINN DENNA JUSTIN BIEBER DESIGNEN TILL DIN BLOGG!!

SÅ HÄR GÖR DU FÖR ATT TÄVLA!!
  1. Skriv en kort dikt (högst 50 ord!) om hur du känner för din favorit idol!
  2. Kommentera dikten i detta inlägg! !ENDAST DETTA INLÄGG!
  3. LÄNKA TÄVLINGEN PÅ DIN BLOGG FÖR ATT FÅ STÖRRE CHANS ATT VINNA!                                         SKRIV MED DIREKT-LÄNKEN DU LAGT UT OM TÄVLINGEN när du kommentera!
Lycka till, ser fram emot att läsa era dikter!
XOXO
(jag är inte klar med designen än, jag ska ändra, göra mer saker på den)

Kommentarer
Postat av: Nellie

Justin Bieber ger mig hopp, då allt känns meningslöst. Han får mig att orka, att vilja och tro på mig själv. Ingenting är omöjligt - Never Say Never



Hej! Brukar följa din blogg och är ett Cody Simpson fan men ännu mer Justin Bieber fan! Vill starta en blogg men vet inte hur man desigar och sånt och det vore såååååååå himla najs att vinna dethär! :D Blev så taggad när jag läste om tävlingen och herregud, I'm in! :D



Håller tummarna!

2011-03-23 @ 19:33:46
URL: http://beliebersite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0