Tusen Tack!
2011-06-15 - 21:11:10 Alltmöjligt

Tusen tack till gästbloggarna Jennifer och Liselott!
Jag tror de bloggade här nårra veckor?(ungefär nårra veckor, håller inte koll på tiden längre haha)
Ni har varit till stor hjälp :)
Sorry för den dåliga uppdateringen av mig! Haha men efter som min dator är på lagning så har det gått lite sisådär.
Jag hade alla mina bokmärken där!!!
Men tack igen till Jennifer och Liselott! <3
*Till Jennifer* Jag försökte gå in på din blogg och berätta men den verkar inte fungera? Har du tagit bort den?
Svara gärna med en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, jag har tagit bort min blogg ! Men tack iallafall att jag har fått blogga här, jätte kul :)

2011-06-15 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0