Cody överraskar fan
2011-06-26 - 10:37:43 Alltmöjligt

Den amerikanska tonårstidningen J-14 hade en tävling där man kunde vinna en signad gitarr av Cody. Den lyckliga vinnaren blev tjejen Sydney och här är en video från när Cody överraskade henne.
OH MY GODNESS! Jag typ reagerade likadant som tjejen fast jag bara satt och såg allt på dataskärmen... Men allvarligt, fatta vilken lycklig tjej! Hur reagerar man liksom när man öppnar dörren och tror att det bara ska vara någon man känner eller en försäljare whatever, så är det CODY SIMPSON! Och jag kommer ihåg den där tävlingen, den var ju liksom i mars så den hade hon väl nästan glömt ^^ Men hör ni, nu vill jag veta! Hur skulle ni reagera om ni öppnade dörren, var inte beredd på det eller något, men så står CODY där? Ruuuuligaste svaret får en LÄNK!
Cody, Sydney och hennes syskon! (:

Kommentarer
Postat av: KLARA

jag skulle börja skrika (haha) och gråta typ :D skulle inte släppa taget när han kramade mig och skulle dö, återupplivas och dö igen haha :D

men seriöst , omg ;o <3 skulle också springa runt i hela huset och skrika ;)

2011-06-26 @ 16:03:24
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: Annie

OMG!! Jag skulle svimma!! Och det kommer vara den enda gånger jag svimmar! :) WOW! :) JAG VILL TRÄFFA CODY!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle dö om han kom till mig! <33

2011-06-26 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0