Gästbloggare?
2011-07-30 - 13:15:43 Bloggarna

Hej alla simpsonizers! Nu är det så här att på måndag ska jag på semester och kommer inte vara hemma för ens två veckor senare, en vecka innan skolan börjar. Eftersom att Linda är borta ett tag till så kommer alltså Jennifer bli ensam här på bloggen, vilket kan vara ett ganska hårt arbete för två veckor. Jag har tänkt på att ta in en gästbloggare men eftersom att det är Linda som äger själva bloggen så vet jag inte om det är värt att riskera. Om vi ska ha en gästbloggare måste vi verkligen kunna lita på personen, att den inte ger ut lösenord till någon annan och att den inte förstör bloggen. Så enligt mig kan man få vara en gästbloggare på ett villkor; att man kan ge ut sitt mobilnummer till mig så att jag vet att det inte är något psyko som ska gästblogga. Jag ska absolut inte göra något med ert nummer och raderar när ni har slutat gästblogga. Men om ni är intresserade, och vet att ni är hemma nu enda till skolan börjar så kan ni ju mejla mig och så kan vi prata mer om det; [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0