Cody Simpson's Birthday framhäver Teen Stjärnor
2011-01-21 - 16:17:54 Alltmöjligt

Den unga Hollywood morgondagens stjärnor dök upp i drivor till 14-årigaCody Simpson 's födelsedagsfest, och det var en tweenage dröm. Den australiska popsångerskan hyrs ut Santa Monica Pier för alla hans vänner för att njuta tills deras hjärtan var innehållet eller tills det blev läggdags.

Naturligtvis hände dessa vänner att vara fräsch Disney och Nickelodeon stjärnorna barn och musiker. Celebuzz talade med dem alla för en glimt in i framtiden för underhållning.

Modern Family är Rico Rodriguez , 12, var först på plats tillsammans med sin äldre syster Raini , som har haft roller i Paul Blart: Mall CopThe Suite Life of Zack och Cody och den kommande Disney-filmen Prom .

Trots Modern Family 's Golden Globes "Shutout gjorde Rico säker på att han hade kul på efterfesten. "Jag dansade med Jennifer Love Hewitt , säger han till Celebuzz.

Och han är fullt medveten om att den andra damen i hans liv, Sofia Vergara , är vacker. "Många människor kommer fram till mig," Hur det fungerar med Sofia? Hon är väldigt, väldigt vacker, och jag säger "jag mycket, mycket vet jag." "Då Rico uttryck för ett ögonblick innan du lägger:" Jag brukar lära henne. Hon tenderar att lära mig. Det är en cirkel av liv. "

Flickan från Cody's debut musikvideo "iYiYi", Scarlett Turner , nu handlar för Blackbox TV på YouTube bara, hela budgeten shorts skräck, och det är inte barnartiklar, säger hon. Människor dör. "Men det är inte intensiv gillar blodiga och blodiga, eftersom min familj aldrig skulle låta mig göra något olämpligt. Det är ett mycket roligt, och du kommer att få se mig i mer dramatiska roller."

Stephanie Scott, AKA ung Natalie Portmannågra förbehåll , har ett späckat schema för en 14-årig tonåring. Förra veckan sköt hon sin första musikvideo med Disney, och hon förbereder sig för att filma kanal nyaste visas som en av medlemmarna på Ant Farm .

På sin äldre motsvarighet's Golden Globe vinna, Scott sade: "Jag var så glad att hon vann, och jag älskade hennes klänning jag har att säga."

Hon avslöjade också att hon är tydlig styrning av pojkarna och har ingen kändis kärlek. "Har Ben och Jerry räkna?"

Zach Callison , en annan Disney unge hade vänliga ord att säga om Miley Cyrus , som han arbetat med för en snutt på en episod av Hannah Montana. "Hon var riktigt cool, som back. Hon var bara riktigt lätt att arbeta med."

Mandy Rain från skolan Gyrls går "tillbaka" med Justin Bieber sade hon, som cameo'd i Nick Cannon filmen. Regn spillde också en romantisk berättelse om hennes chef och hans fru Mariah Carey . "Vi var i Kina, och jag var på bussen med Nick satt bredvid honom, och han är i hörnet prata med Maria som," Jag älskar dig mer. Nej, jag älskar dig mer. " Det var gulligt. "

Det ljuva havslivet star Debbie Ryan ser sig själv följande i Tina Feyfotspår. "Om man tittar på Mean Girls , det belopp som Tina Fey var inblandad i det - Så mycket jag vill vara med i varje projekt jag gör lysande. She's. "

"Det finns ett citat av Zoey Deschanel som jag älskar. "Mitt jobb är inte att vara den vackraste personen. Mitt jobb är att vara den bästa skådespelare jag kan vara." Det är något jag tillämpa hela tiden. Jag inte spendera mycket tid på hår och makeup. Jag hellre spenderade tid på min scen. "

Den födelsedagsbarnet själv, Cody, var i chock över alla tryck som dök upp på hans födelsedag. "Nu när allt detta är här, jag vet inte om jag skulle ha trott det. Det är galet. Min födelsedag förra året jag hade möten med mitt skivbolag. It's all går supersnabbt för allt som händer."

Cody var upptagen den här veckan skjuter en ny musikvideo som kommer släppas i närheten av Alla hjärtans dag, sade han.

Snart var det dags för intervjuer för att stoppa och partiet ska börja. Justin Bieber medarbetare Jessica Jarrell sjöng "Happy Birthday" till Cody, och sedan satte han den part publiken lös med dessa ord: "Jag vill bara tacka alla för att ni är här i kväll. 2011 kommer att bli ett fantastiskt år för oss alla! "

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0