23 läsare!
2011-01-22 - 19:16:41 Alltmöjligt

haha :)
OJ OJ OJ!
Vad roligt att det är lite fler som har hittat hit! Och hoppas ni fortsätter läsa bloggen! :)
Ni kanske ni tänker... BARA 23 JAG HAR JU FAN 200 LÄSARE PER DAG!
haha men med tanke på att jag precis har startat denna bloggen tycker jag att det går super bra!
Hoppas ni gillar designen och bloggen :) Och att ni fortsätter checka in den.
Om ni tittar på Arkiv så kan ni se att jag på på 20 dagar har lagt in 82 inlägg:) Eller ni kanske inte ser det då men jag ser det;) 82 inlägg på 20dagar motsvar ungefär 4inlägg/dag. Så bloggen är väldigt uppdatera tycker jag.
SÅ TACK ALLESAMMANS!
Tack ska ni ha! :) Betyder mycket för mig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0