ny novell?
2011-12-19 - 18:54:10 Alltmöjligt

Hej ! som ni kanske märkt har det inte blivit någon uppatering på novellen och jag har faktiskt helt slut på ideér men jag hade tänkt att börja på en ny efter jag kommer hem från semestern . hade tänkt lägga upp första kapitlet 20 januari eller något sånt .
vill gärna ha lite fler ideér från er så om ni kunde svara på dom här frågorna vore det awesome .
1. Vad ska huvudpersonen heta (Hade tänkt att huvudpersonen skulle vara en tjej)
2. tycker du det är bra när jag skriver från flera personers perspektiv ?
3.ska det vara skrivet som att cody är känd (alltså typ idag) eller som innan han blev känd och att han blir det ?
4. något mer du vill ska vara med i novellen ??
uppskattar varje svar !!
'
- OLIVIA

Kommentarer
Postat av: Elin

1. Vad ska huvudpersonen heta: Sara, Linnea, Julia m.m :)

2. tycker du det är bra när jag skriver från flera personers perspektiv ? JA :D

3.ska det vara skrivet som att cody är känd (alltså typ idag) eller som innan han blev känd och att han blir det ? Känd tycker jag :)

4. något mer du vill ska vara med i novellen ? Kärlek , eller det kanske ska vara det XD

2011-12-19 @ 19:16:46
Postat av: by m a t i l d a h

jag är ett stort stort fan av cody, och jag undrar, den där videon, som ni skulle göra när han fyller år. Vart ska man skicka bilden, om det inte är försent då? :)



2011-12-19 @ 20:14:08
URL: http://bymatildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0