En hälsning från Olivia
2011-08-16 - 15:29:37 Novell

Hej , jag kommer skriva en novell blogg här på codysimpsonsweden.blogg.se som (enligt mig) är sveriges bästa cody blogg . 
jag har själv en  egen fan blogg om justin bieber så besök gärna den : Beliberfever.blogg.se
jag älskar feedback så kommentera gärna , ni får även ge synpunkter . jag vill ju att novellen ska vara så bra som möjligt 
Första kapitlet kommer komma snart så håll utkik :)

- Detta är alltså en hälsning från Olivia som kommer att skriva en novell om Cody här på vår blogg. Glöm inte att checka in hennes Bieber blogg också! Det här är vårt första samarbete så det kommer nog bli skoj! :) Är ni redo för bloggens första novell?! I AM!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: klara

älskar bieber och simpson men det stavas belieber inte beliber hehe :)

2011-08-16 @ 20:57:14
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0