Tävlingen avslutad!
2011-04-02 - 12:54:51 Tävlingar!

Vinn en Cody header är nu avslutad.. ska lotta ut vilka vinnarna är nu.
Uppdaterar så fort jag kan :)
Nu håller jag på att lotta vinnare...

Och vinnaren är ...JENNIFER!! Grattis! Jag skickar ett mejl till dig. Du får alltså välja "först" om vilken av de 4 headerna som du vill ha :)
Men jag ska också ut se 2:an och 3:an nu :)

Och tvåan är.....Ewwe!! Jag skickar också ett mejl till dig. Så du får välja vilken header du vill, efter Jennifer då :)
Och så drar jag trean nu...

Och på tredje plats kommer... OLIVIA!! Jag gör samma sak med dig, skickar ett mejl och så får du välja en header efter de andra två :)

GRATTIS TILL VINNARNA!!:)

Det finns också en 4:e header kvar, vi får se vad vi ska göra med den..
Har ni några förslag?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0