6 saker du inte visste om Cody
2011-04-01 - 15:26:12 Tidningar/Intervjuer

  • Justin Bieber och jag är bra vänner
  • Jag upptäcktes på YouTube, en musik producent sökte online bara för att spela en cover på piano och han bara kom och hittade min video i sidofältet och klickat på den.
  • I stälet för att åka tillbaka till Australien, kom många vänner och familjen över till Los Angeleles för    att fira jul med oss.
  • Jag skulle älska att jobba med Justin Timberlake för att han är bara en "all around entertainer".*
  • Jag är så tacksam för att jag har fått chansen att leva min dröm, få personer får bara den chansen
  • Min favorit Pop-Tarts smak är Hot Fudge Sundae eller Cookies and Cream!

* All round entertainer kanske betyder typ underhållare haha
Källa: HollywoodLife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0