Got Me Good
2012-09-01 - 12:19:22 Alltmöjligt

Jag måste bara berätta en sak. Igår var jag i ett köpcentrum och jag gick bara runt lite för jag hade inget att göra, och så gick jag förbi en affär och då hörde jag att Got Me Good började spelas. Jag vart helt chockad, jag var inte alls beredd på att det skulle hända. Jag kommer dock inte ihåg vilken affär det var, det var bara någon random affär. Men det är andra som har hört både Wish U Were Here och Got Me Good spelas i affärer, mest H&M och såna affärer. Så om ni någon gång hör nån Cody låt i en affär, säg gärna till för det skulle vara kul att veta :)

Kommentarer
Postat av: jesper johansson

hej detta inlägget va ju för ett tag sen men skriver nu endå, i sommras hörde jag iyiy (stavning) inne på rock bar i Örebro en dag, blev jätte paff iom att det är en bar där dom bara spelar rock men var ju på dagen men man kunnde handla där endå då.

2012-11-22 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0