Kapitel 18- feels like it's valentines
2011-11-20 - 21:31:31 Alltmöjligt



"Vi ska bara hämta våra saker i rummet men vi ses i lobyn sen " sa Justin och drog mig i armen för att jag skulle följa efter han .
Jag kunde inte fattat att Jessica hade tagit med sin "kompis" hit till Hawaii det var faktiskt meningen att vi skulle vara med varandra i Hawaii . Tänk om dom var mer än kompisar , men det kunde inte vara möjligt eftersom vi var ju faktiskt typ tillsammans . Det var ju ingen slump att vi kysstes , vi gjorde det för att vi gillar varandra .
" Sluta tänk på det nu Cody , det ordnar sig " sa Justin med ett försiktigt leende som om han läst mina tankar.
Jag tog på mig en tröja och ett par nya short och började gå mot lobyn , vi skulle åka och äta inne i stan med Jessica och Selena men vi visste inte om Jason skulle med eller inte .
"Hej"sa jag och gav både Selena och Jessica en kram och kollade runt ifall jag kunde se Jason
" han är inte här Cody" sa jessica skrattade när hon märkt att jag kollat runt ett tag . Generat skrattade jag och tog hennes hand och gick till taxin där Justin och Selena stog och väntade .
"Pizza?" frågade selena och kollade menande på mig och Justin
"skojar du bruden? Klart det blir pizza" svarade Justin och log .
Jag la min arm om jessica och kollad på henne i någon sekund innan jag gav henne en puss och mötes av ett retsamt leende utav justin. Jag flinade tillbaka och tog upp min mobil för att kolla om mamma hade ringt. Förvånad av att hon inte hade gjort det la jag ner mobilen i fickan igen och försökte njuta så mycket av stunden som jag kunde det var ju inte varje dag man fick vara med dom man gillade mest .
" så vart ska vi sova då sel ??" sa Jessica och satte upp sitt mörka hår i en tofs
Men ångrade sig genast igen och släppte ut håret.
"det var fullt på deras hotell så vi sover inne på ett i stan tills i morron och sen skulle vi få ett rum precis bredvid dom " svarade Selena och kollade på oss.
Jag kollade på henne igen och märkte att hon och Justin satt ganska nära varandra nu och var påväg att säga något men kom genast på att jag kanske skulle sabba allt då och det ville jag inte . Taxin stannade och vi klev ur den och ställde oss och väntade medan Justin gick fram och betalade .
Justin kom tillbaka och vi började gå mot en italiensk pizzeria selena hade hört vart bra så automatiskt tog jag tag i Jessicas hand eftersom jag visste att hon tyckte det var sött med en kille som ville hålla hand när man gick .

_________________________
Förlåt för att jag inte lagt upp nått kapitel men har som sagt haft mycket att göra och så men hoppas att jag ska få mer tid
Kommentera !!!!!! Blir mycket roligare att skriva då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0