6 månader!
2011-06-01 - 18:04:39 Alltmöjligt

WOOOOOOOW!!!
Nu har jag (Linda) haft och bloggat på denna bloggen i 1 halv år!!
Det känns jättecoolt!
Jag visste inte att den skulle bli så här "stor" haha :) Jag skapade den för att det inte fanns några Cody bloggar! Så det var ju inte så roligt att man inte kunna läsa något om honom. Men nu är det problemet löst :)
Det är jätteroligt att ha runt 100 läsare per dag! Det känns jättestort!

Så tusen tack till alla som har hjälpt till med att kommentera snälla saker, det gör så att man aldrig kan sluta blogga!
Tack till alla mina underbara läsare!

XOXO Linda

Hur länge har du följt bloggen?
och Tycker du det är lika mycket uppdatering som det har varit förr?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte hur länge jag har föjt bloggen...

Men första gången jag grät för Cody var första gången jag hörde honom och det var 17 januari- 2011. Då började jag följa den...

Jag tycker det är mer uppdatering nu ;p

2011-06-01 @ 20:09:31
Postat av: Jennifer

jag har följt bloggen nästan sen du starta den tror jag. det skiljer från dag till dag men det är väldigt bra uppdatering tycker jag. p.s om det kom en tom kommentar så var det från mig, råka :)

2011-06-01 @ 21:51:12
URL: http://jannsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0