Angående design!
2011-04-09 - 12:28:36

Jag har fått in flertal förfrågningar om jag kan göra en design till dem..
Men just nu är jag väldigt upptagen med bloggen och läxor och andra fritids-intressen
Så jag måste tacka nej till alla just nu :/
Ni förstår, det krävs väldigt mycket jobb och TID :S
Jag får inga pengar för det heller så jaa, det blir liksom mest slöseri på tid.
Men tack till alla underbara läsare och bloggare som tycker jag gör fina designer!! :)
Så snällt sagt!!
XOXO Linda
PS. Och till er som vann förra tävlingen, så var ju meningen att ni skulle svara ganska snabbt (då hade jag ju tid att fixa till en header)
Men nu har det blivit mycket...Så förlåt men jag måste nog säga att ni kanske inte kan få exakt som ni vill.
Jag sa ju att det var en cody header men att man skulle få ha egna bilder på sig själv. (då kunde man ju ha den på sin personliga/privata blogg som tex Jennifer har) Men jag tänker inte sitta och göra en helt annan header så tyvärr...jag vill heller inte göra till andra cody-bloggar efter som det blir så mycket konkurrens, så sorry...

Kommentarer
Postat av: wilmasimpson

sv; ja gör gärna det, vill verkligen ha en länk till din bästa blogg.

2011-04-09 @ 12:45:14
URL: http://wilmairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0