kapitel 10 - I guess its a suprise
2012-03-22 - 12:18:00 Novell

Jag kastar den andvända blöjan och tar upp min nyvakna lillebror och går ut ur badrummet där jag möter Cody som jag antog stått och väntat på mig utanför . Han kollar upp på mig när han märkt att jag kommit ut ur badrummet och ler ett leende som enligt mig är himelskt innan han tar tag i min hand och leder mig till ett rum som låg bredvid sovrummet som var ungefär som ett vardagsrum .
"Emma det här är min syster Alli som du kanske visste " säger han och vi hälsar på varandra .
"Jag tänkte att du kunde vänta här med Alli en stund så kommer jag snart , jag måste bara fixa en sak " säger han med ett leende innan han börjar gå ut ur rummet .
Jag lägger min lillebror på en filt på golvet och sätter mig nervöst bredvid Alli . Alli och jag snackar en bra stund om allt möjligt och jag tänker lättat att hon säkert gillar mig eftersom det hade inte varit så kul om hon hatade mig . Hon och Cody stod verkligen varandra nära så hon kanske skulle säga något som fick han att ändra sig .
" vad skulle cody göra egentligen ?" frågar jag efter att vi suttit och pratat i nästan en timme .
" tycker du det är tråkigt här med mig ? " Hon försöker göra en ledsen min men det slutar med att vi båda brister ut i skratt över hennes grimas .
" haha nejdå jag är bara lite nyfiken " svarar jag när jag slutat skratta .
" då får du vara det en liten stund till , men "It will blow your mind " säger hon retsamt och börjar skratta igen .
"Vad vill du ha för dricka till ? "  Jessica som jobbar på stället kollar upp på mig och jag försöker tänka efter vilken hennes favoritdricka var .
"cola.... " svarar jag efter att tänkt efter en stund , jag var inte säker på att det var hennes favoritdricka men hon hade valt cola dom gångerna vi ätit tillsammans så jag antog att hon gillade det . Jag tackar Jessica innan jag nöjt börjar gå tillbaka till hotellet , det kommer bli perfekt tänker jag för mig själv . Jag hade egentligen tänkt att göra något sånt men jag ville att hon skulle komma ihåg den här kvällen så jag ville verkligen göra den speciell . Det skulle trots allt kanske ta ganska lång tid innan vi skulle få träffa varandra igen eftersom jag skulle på turnee och massa andra saker. Men jag bodde ju trots allt här i LA så vi skulle få chansen att träffa varandra så fort jag var ledig .
Jag börjar gå med snabbare steg mot hotellet eftersom det var bäst att vi började göra oss i ordning nu eftersom vi skulle vara där om ungefär en timme . Jag trycker på knappen till hissen och kliver in . dörren plingar till och jag går ut igen och låser up dörren .
"hallå" ropar jag och hänger av mig skinjackan på klädhängaren som står hallen .
" Här är jag " ropar Emma tillbaka och jag börjar gå mot rummet där rösten kom ifrån.
jag möts av att hon sitter på golvet med sin lillebror och förklarar snabbt för henne att jag har fixat en
överaskning till henne så att det är bäst om vi börjar fixa oss nu om vi vill vara där i tid.
________________________________________________________-
Kort "för"kapitel . kommentera

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättebra ;)

2012-03-22 @ 20:55:27
Postat av: maria<3

hej , jag har inte följt detta från början men har detta hänt på riktigt berätta lite kortfattat vad det är snälla ? :/

2012-03-22 @ 21:54:55
URL: http://mariabrkic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0