Make it hot - Cody & Jessica Jarrell
2012-01-01 - 23:11:29 Videos


Kommentarer
Postat av: jossan

Hejsan, kan ju börja med att säga att jag tycker att er blogg är suuuperbra, bara så att ni vet. Fast det va en annan sak som jag tänkte föreslå. Födelsedagsvideon till cody (jag vet att jag är sjukt sent ute men tänkte att det är bättre att kommentera än att inte göra det) iaf. Jag kommenterade på www.aboutcodysimpson.blogg.se o undrade om inte ni två kunde slå ihop era fanvideos/födelsedagsvideos så att videon blir en stor istället för två mindre. Det är bara ett förslag o ni kan väl tänka över saken, för jag tror det skulle få cody att märka de svenska simpsonizersarna mer!

2012-01-02 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0