Kapitel 3 - I love 2 make people happy
2012-01-27 - 12:25:41 Novell

"så Cody många av våra läsare undrar om du är singel ?" Jag himlar snabbt med ögonen mot min syster Alli som står en bit ifrån oss innan jag harklar mig för att svara på frågan . "jo..." Kvinnan som sitter Mittemot mig kollar förväntans fullt på mig och skriver ner något snabbt i det slitna anteckningsblocket hon burit runt på hela dagen. "ja"säger hon uppmanade och nickar emot mig Jag harklar mig en gång till innan jag fortsätter . "alltså jag turnerar ju väldigt nu så jag har inte tid för tjejer . Skulle gärna ha en flickvänn men som sagt mitt schema är ganska fullt vilket skulle betyda att vi aldrig skulle kunna träffas och jag vill att min tjej ska förtjäna det bästa men det känns inte som jag skulle kunna ge henne det just nu" Jag avslutar min mening och ler stolt eftersom jag kommit på ett bra sätt att säga det på , och jag talade hundra procents sanning . Jag vill att min tjej ska förtjäna det bästa men jag tror inte jag skulle kunna ge henne den uppmärksamheten hon förtjänar och allt sånt . Vi skulle till exempel inte kunna gå på stranden bara vi två och hålla handen utan att bli attackerade utav avundsjuka fans som tycker jag ska vara deras och inte hennes pojkvän. Intervjun avslutas och jag går till Alli som stått vid sidan om hela tiden och väntat på mig . " ska vi äta snart " klagar hon och håller upp sin mobil för att visa vad klockan är. " Ja , vi ska åka och träffa Jake på den dära Kina restaurangen " svara jag och tar upp min mobil och smsar Jake för att berätta att vi är påväg . "bra , men skynda innan jag svälter " Alli tar tag i min tröja och drar för att jag ska börjar gå . Jag skrattar åt min systers beteende och säger hejdå till alla innan vi börjar gå ut . Mobilen vibrerar till i fickan och jag läser snabbt smset från Jake. "okej schysst , vi ses där " Jag lägger ner mobilen i fickan igen och öppnar bildörren till en stor svart bil men tonade rutor , det var bäst så för alla .Annars skulle jag ha massa fans springandes efter bilen vilket inte skulle vara så kul . Jag sätter mig i baksätet bredvid Alli som redan har börjat förklarat för den flintskallige mannen som är våran chaufför vart vi ska och att han måste skynda sig för att hon är så hungrig att hon nästan dör. Bilen åker förbi arenan där jag ska uppträda ikväll och jag ser massa fans stå utanför kassan där man köper biljetter gråtandes för att det inte finns biljetter att köpa kvar medans några andra står och hoppar och skriker utav glädje eftersom dom fått köpa dom sista som fanns till kvällens konsert . "stanna bilen " säger jag och gör mig redo för att gå ut till mina fans. "Cody du kan inte gå ut nu det förstår du väl" säger Alli och kollar på mig som om jag var dum i huvudet . "Mark följer med mig , han är ju min bodyguard för närvarande " säger jag och kollar menade på chaffören/bodyguarden Jag får tillslut min vilja igenom och Mark går i förväg för att be alla tjejer följa med honom in till ett rum och vänta där. Vissa tvekar eftersom dom inte har en aning om att Mark är min bodyguard nu när min vanlig är sjuk . tillslut följer alla tjejer med och väntar där medans Mark går och hämtar mig som suttit nervöst i bilen med Alli som klagat hur hungrig hon är . "OMG ITS CODY " tjejerna skriker och springer fram till mig för att krama mig och fråga om bild och autograf . Jag kollar på Mark som harklar sig och säger med allvarlig röst . " om alla kan ta det lite lungt så kan alla få gå härifrån med bild och autograf men om inte så går Cody här ifrån ,uppfattat " Tjejerna blir förvånade med bildar en kö för att få komma fram och prata lite med mig och ta ett kort . Det tar inte mer än en kvart eftersom det inte var så jätte många fans där men det verkade som alla blev nöjda och jag och Mark lämnar mina fans och går tillbaka till bilen . Jag öppnar bilden och möts av Alli som sitter och äter på en macka och kollar på henne en stund innan hon säger. "ja men jag var tvungen Cody jag hade dött annars " och skrattar . __________________________________________________________________________________________ KOMMENTERA !!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeeer jättebra kapitel :)

2012-01-27 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0