Cody's Crush Profile
2012-01-19 - 16:15:52 Tidningar/Intervjuer


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg, länkbyte? <3

2012-01-20 @ 17:57:09
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Postat av: Johanna

Asså nu blev jag ännu mer kär! Allvarligt, om jag fick chansen så hade jag frågat om han ville bli min pojkvän! Han är så härlig och gullig. Hans låtar är underbara och hans utseende är ju bara perfekt! Lite extra kär eftersom att han följer mig på twitter också! :) Så jäkla glad över att jag ändrade min åsikt om Cody. Kan inte fatta att jag hatade han i början!

Jag är så stolt över vår lilla Cody Robert Simpson! :) <3



Er BLogg ÄGER!! :)

2012-01-20 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0