kapitel 4 - Can´t wait 2 meet u
2012-02-10 - 15:40:33 Novell


"Emma , vi måste verkligen åka nu" ropar rob från hallen och jag tar min favorit body splash och sprayar lite. 
Jag kollar mig en sista gång i spegeln innan jag springer ner , jag hade väntat på den här dagen i flera veckor nu och den var äntligen här . Min favorit artist Cody Simpson skulle nämligen ha konsert här och eftersom Rob jobbar som musikarrangör eller vad man skulle kunna kalla det så brukar jag alltid få följa med på konserterna och oftast fräffa artisterna efteråt . 
Jag sätter på mig mina Converse skor och ger mamma en kram innan jag springer ut till bilen där Rob sitter och väntar . 
"nervös em ? " 
"nejdå " svarar jag vilket var en lögn , klart jag var nervös .Jag skulle snart få se Cody uppträda och senare få träffa han backstage , det skulle bli den bästa dagen i mitt liv. 
"kommer Alli vara där med ?" frågar jag och skruvar upp volymen på radion . 
"vem är det ?" säger Rob frågande och börjar trummar på ratten i takt till musiken .
" Cody's syster Duh ? " 
"vet faktiskt inte " svarar han utan bry sig speciellt mycket .
Jag höjer volymen ytterligare lite till börjar sjunga med . 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
"Cody , du vet Rob ?" frågar Asley som är en i mitt crew.
"ah , vad är det med han?" jag stannar upp och kollar frågande på henne eftersom hon verkade nervös som hon inte rikigt visste hur hon skulle säga det .
" Jo , han har med sig sin dotter ... Emma , hon är ett stort fan så det går väl bra att hon får träffa dig efteråt?"
"självklart" svarar jag med ett leende och ger henne en snabb kram innan jag börjar gå mot en dörr där mitt namn står och börjar byta om till mina scenkläder .
Jag får snabbt på mig min outfit som består av en t-shirt ,jeans shorta och ett par svarta jeans och tar upp mobilen för att twittra något till mina fans .
- So exited to meet u guys 2night (especilly you) !! this concert will be epic . #angels
Jag blir förvånad över hur snabbt jag får svar tillbaka av min fans som säger att dom ska på konserten osv.
Jag hör att någon knackar på dörren och går för att öppna .
"skynda dig  du ska värma upp din röst eller vad det var det hette" säger min lillebror Tom och tar tag i min arm och drar med mig ut .
______________________________________________________________________________________
hej hej ! jag vet att det har varit sämt uppdatering och att kapitlet är super kort men det är ett "för"kapitel eller vad man skulle kunna kalla det ;D
ville att ni skulle få ett extra kapitel innan nästa kapitel som förmodligen kommer under nästa vecka !
KOMMENTERa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihihi har längtat 7kt mycket efter detta kapitlet :)

2012-02-11 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0