Kapitel 8
2011-09-16 - 19:07:34 Novell

Jag kunde inte fatta att jag just fått reda på Justin Biebers största hemlighet eller jag visste ju inte om det var hans största men det var något jag inte tror att han berättat det för någon annan .

- du får inte säga cody . Jag har aldrig berättat för nån annan men det känns som jag kan lita på dig . Fortsatte han och kollade på mig nervöst

- jag lovar Justin svarade jag och log .

- men säg nått till Selena då . Ni är ju bra vänner och så hon förstår säkert

Justin suckade och reste sig . Han gick och kollade ut genom fönstret innan han fortsatte

- dom har inte gått ut med det officelt än men Selena dejtar den dära Jake sa han surt

- vah ? Jake t Austin ??

- jupp.

Jag såg att han var tårögd . Han älskade verkligen Selena och jag fattar att det är jobbigt för han . Det skulle jag med Tycka om jessica skulle bli tillsammans med någon annan typ Greyson eller någon .

- men hur fick du reda på det ?? Sa jag förvånat

- vi va på bio . Jag Selena och Jake . Dom kysstes på bion och det var då Selena sa det .

- bro berätta så kanske hon förstår och gör slut med jake sa jag och gick fram till honom .

- aha jag är iallafall trött nu vi lägger oss.

Justin somnade på en gång men för mig var det inte lika lätt. Jag låg och kollade runt i rummet . Det var iallafall bättre än förra men trist . Inga färger alls det hade varit bättre om dom bara hade målat lite blått eller någon färg bara. Jag fattade ju att detta inte var något 5- stjärnigt hotell men man skulle nog kunna må bättre isåfall lixom

Jag kände hur mobilen vibrerade till av att jag fått sms.

- 3 dagar kvar till awards .

- va fan svor jag tyst jag ville inte åka på awards när jessica ligger medvetslös här på ett sjukhus det ville jag verkligen inte men att jag skulle åka med Justin gjorde det faktiskt lite roligare

______________________________________________________

Det var ganska mycket dialoger i det här kapitlet och ganska kort men ska försöka göra nästa längre men då får ni kommentera ;)

GLÖM INTE CHECKA IN OLIVIAS BLOGG!!


Kommentarer
Postat av: S'

din novell är sjukt bra! varje gång jag läser bloggen hoppas jag att en ny "del" har kommit.. o varje gång det har läser jag det direkt!..♥



btw älskar er blogg fösöker o läsa den dagligen! för den är sjuk bra!! ♥

2011-09-16 @ 20:07:53
Postat av: klara

bra :) försök gör längre mycket roligare då! men jättebra :)

2011-09-16 @ 22:29:15
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: Annie

Fortsätt, går in hela tiden på bloggen för att titta om det har kommit ett till kapitel. Självklart läser jag bloggen också :D:D

2011-09-17 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0