Kapitel 12- Cuz Baby 2night the DJ Got Us Falling in Love
2011-09-30 - 21:15:50 Novell

Jag kollade nervöst på klockan igen jag skulle inte hämta Jessica förrns om en timme och jag hade redan duschat och allt sånt .jag kom på att jag inte twittrat på ett tag vilket gjorde att jag fick lite skuldkänslor . Men jag skulle snart släppa mitt coast 2 coast album och ha turné vilket gjorde att det kändes lite bättre. Jag tog upp mobilen för att twittra men hejdades när jag såg att jag fått ett sms av Justin . Det stog inget speciellt bara att jag skulle ringa senare och berätta hur det gick men eftersom jag hade lovat Selena att vi skulle åka till Hawaii så jag smsade tillbaka

- ah visst bro ;) ska du med till Hawaii om 3 veckor bara du och jag??

Fem minuter innan jag skulle åka plingade mobil till

- skämtar du ?? Vore as nice . Vi kan väl träffas på söndag å boka ?:D

Jag knappade snabbt in ett "visst" och den var jag tvungen att åka till Jessica.

Jag ville ju inte komma försent till vår första dejt .

Jessicas perspektiv :

Egentligen hade jag inte ens tvekat när cody frågade om vi skulle gå på en dejt. jag gillade han , men jag var ändå inte riktigt säker på om jag verkligen ville att vi skulle vara mer än vänner.

- undrar om han kommer fatta att jag hjälpte dej med sa selena och började skratta .

- va?? Sa jag förvånat eftersom hon inte sagt något om det .

- ja jag hjälpte han och hitta kläder och det var då jag köpte din klänning svarade selena och nickade mot min klänning.

- han är här nu sa jag snabbt och nickade mot fönstret

Selena hade precis tagit sina saker och smitit ut bakvägen när cody knackade på dörren. Nervös gick jag till dörren och öppnade och försökte att inte se så nervös ut.

- hej gumman vad fin du är sa han och gav mig en kram . Han hade på sig en blå baseball jacka och jeans och han passade verkligen i det

Jag fick tillslut fram ett tack och han fortsatte le men den här gången var det ett ännu större leende .

- kom så åker vi sa han och tog min hand

- vart ska vi ? Sa jag frågande eftersom jag inte hade en blekaste aning men han verkade vilja att det skulle vara en överraskning eftersom han bara skrattade medans vi gick mot bilen . Vi satt och prata och skrattade hela tiden under bilfärden så jag vart lite besviken när han sa att vi var framme .

Codys perspektiv :

Jag gick ur bilen och gick runt och öppnade åt Jessica . Hon var verkligen vacker i sin rosa klänning. Vi gick in till restaurangen och fortsatte direkt till ett bord som låg lite avskilt från dom andra .

När vi lite senare fått våran mat hade vi verkligen kommit varandra mycket närmare . Vilket var roligt eftersom det fanns större chans att hon skulle gilla mig då.

- men du cody . Du och Justin skulle ju kunna följa med mig och Selena till Hawaii om några veckor ?sa jessica glatt

- tyvärr det går inte baby. Sa jag och försökte göra en ledsen min . Men det kan inte ha gått så bra eftersom vi i faktiskt skulle träffas där nere.

- okej synd svarade hon ledsamt

Det gjorde verkligen ont att se henne ledsen men jag kunde inte vänta tills dagen vi skulle träffas i Hawaii och jag skulle få se hennes min.

Senare på kvällen ;

Vi var nu på nån liten konsert i något köpcentrum som skulle ha öppet längre den kvällen och så fort personalen sett oss så frågade dom om vi kunde uppträda för alla fansen där . Vi båda gick med på att vi skulle köra en varsin låt och sedan åka hem för klockan var trots allt ganska mycket och det började bli mörkt ute.

-Din tur baby sa jag och kysste Jessica på kinden innan hon gick upp på scenen för att sjunga , hon var riktigt bra och jag tog en bild och la upp på twitter

"cuz baby 2night the dj got us falling in love " jag skippade order again eftersom det inte hade någon mening just nu . Jag fick snabbt response av mins följare och dom skrev massa saker typ å ja visste att dom var tsm medans vissa visste att jag skulle köra den låten och det var därför jag skrev det. Men jag skrev ju det för att det var sant men det var bra med en bortförklaring om alla paparatzzi började fråga och så , inte för jag ville hålla det hemligt men Jessica kanske skulle vilja det .

___________________________________________________________

Kommentera !! Ska dom åka till Hawaii snart eller ska jag vänta några kapitel ??hur länge ska dom vara i Hawaii , hur många kapitel ska jag skriva om när dom är där ?? Kommentera med svar :D

/Olivia

Glöm inte checka in novellskrivarens blogg OLIVIA!!! klicka här

Missat något Kapitel? Don't worry alla kapitlen finns under kategorin: NOVELL

http://codysimpsonsweden.blogg.se/category/novell.html


Kommentarer
Postat av: Annie

Först den är jätte bra

Vänta ett kapitel innan dom åker till Hawaii. Och typ två till fyra när dom är i Hawaii

älskar novellen

2011-10-02 @ 14:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0