Fanvideo till Cody
2011-10-16 - 16:29:29 Bloggarna


Nu har vi ett litet projekt på gång här igen! Det är jag som har bestämt för att göra min första fanvideo till Cody. Busigt! Men har tänkt att det ska vara bilder på honom och så har jag tänkt att man ska få skriva en liten hälsning till honom om varför man älskar honom så mycket, så han ser hur mycket vi älskar honom! Men är ni på? Skriv en liten förklaring bland kommentarerna då och skriv varför ni älskar honom och ert namn, glöm inte det!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hey Cody, I want you to know that I will support you until the end. Hope you come to Sweden soon. I am a proud Angel / Simpsonizer and I will always be ♥

follow me on twitter ♥ @wwallberg



kan du lägga ut länken så jag får se på klippet sen :D

2011-10-16 @ 20:06:08
Postat av: Tilde

Cody Simpson är en person att beundra. Hur han bryr sig så mycket om sina fans, sina vänner, men framförallt sin familj.

Han är någon att se upp till, han är en förebild.

Varför man älskar honom? Hur skulle man inte kunna älska honom?

Han är perfekt på alla vis. Han är söt, snygg, charmig, gullig, rolig osv. Det känns verkligen som om han faktiskt verkligen bryr sig om sina fans och jag vet inte varför, men det känns som om han faktiskt ser oss. Och det är stort gemfört med många andra artister.

Men framförallt älskar vi honom för att han är otrolig på musik, och hans låtar är underbara.



Ja, vad mer ska jag säga? Kände att jag verkligen ville bidra till er fanvideo om Cody. Och jag skrev så gott jag kunde, men det är svårt att förklara varför man är så besatt. haha, det bara är så.

Men tack för att jag fick vara med!

Kram Tilde

2011-10-16 @ 20:40:53
URL: http://tildeevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0