Ingen tävling för oss...
2011-03-06 - 16:41:11 Tävlingar!

Vi vill ge 10 lyckliga Cody Simpson fans chansen att fråga Cody ett fan fråga! Om vi väljer din fråga får du inte bara få det besvaras av Cody själv, men vi ska koppla upp dig med ett par signerade Pastry sneakers, undertecknat av Cody. Det är så enkelt! Så här skriver du: Skicka din fråga, tillsammans med ditt namn, ålder, riktnummer och telefonnummer och e-post till: [email protected] . Du måste vara minst 13 och bosatt i USA.

Obs: Om du är under 18 år eller en minderårig i din bosättningslandet, måste du se till att du även skicka oss ett e-postadress för en av dina föräldrar eller förmyndare. För att vara en kvalificerad vinnare måste du returnera en undertecknad release med dina föräldrars tillåtelse att låta oss använda ditt namn och fråga.

På bilden här Alli Simpson, Cody's syster, som är klädd i ett par av konditorivaror sneakers.

 

ASSÅ JAG DÖR!! VARFÖR HAR DE INTE DENNA TÄVLINGEN I EUROPA TEX!!!!
JAG BLIR SÅ ...:( JAG SKULLE ÄLSKA ATT FÅ DE SKORNA!! DE ÄR FETT NAJSIGA!
Eller vad tycker ni!??? Om man unde köpa de skorna i Sverige skulle jag springit dit NUUU!
Borde jag ens lägga upp denna tävlingen om vi inte få va med :S haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0