Codys Webbutik!
2011-03-07 - 18:16:11 Alltmöjligt

Här är endel saker man kan köpa på webshoppen. Tryck HÄR för att komma dit
Det kanske inte är så tydligt, men Kalendern kostar 15 dollar.
Om ni vill köpa den och går vidare (ni kan ju köpa vilken sak som helst)
Så får ni trycka in Sweden på Land. (Det är därför jag tror att man kan köpa den även här i Sverige) :)
Då ändras priset till $15.49 alltså $0.49 kr dyrare och jag kollade vad $15.49 motsvarade i Svenska kronor.
MEN! då betyder det isåfall att frakten är på $0.49 och det motsvarar 3.09svenska kronor så det verkar väldigt konstigt.
Så den kostade ungefär 98kr KANSKE! med frakt :)! Så det är ganska billigt. Men jag är inte 100% säker!!!!Som sagt jag vet inte hur frakten är....
SÅ DET ÄR VIKTIGT ATT KOLLA MED ERA FÖRÄLDRAR IFALL NI SKA KÖPA NÅGOT :)

Hoppas detta hjälpte ifall någon undrade om man kunde köpa Cody prylar :)
FRÅGA PÅ IFALL DET ÄR NÅGOT OKLART :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur vet du hur man räknar ut från dollar? för jag skulle vela beställa men fattar inte det där med pengarna

2011-07-09 @ 01:59:02
URL: http://dylanandcolesprouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0