Move over Justin Bieber, Cody Simpson is here!
2011-06-30 - 10:15:07 Tidningar/Intervjuer

BILOXI, MS (WLOX) - Det var tårar, skrik och praktiskt taget panik när den australienska popstjärnan Cody Simpson hade en mini gratis konsert för södra Mississippi fans på tisdagen i Edgewater centrum i Biloxi.

D.J. Mason från 107.1 The Monkey, som presenterade showen, sa, "Han är det australienska svaret på Justin Bieber"

Simpson sa också att han inte kunde fatta att allting var på riktigt.

"Du vet, det är underbart.," sa Simpson till WLOX News. "Allting hände så snabbt, det är galet här ute."

Super fansen Erika Martin and Rosalie Carrol sa, "Han är som perfekt. Totalt begåvad. Hans ögon är underbara.. Han är perfekt!"

Mellan stängsel, sa bästa vännerna Katie Lamb och Madison Foremen, "Han är underbar, han är underbar!. Han är allting!"

Några gästuppträdanden på Disney Channel and musik videos på YouTube har gjort så att 14-åringen har skjutit i höjden till global stjärnstatus.

Han undrar fortfarande hur allting hände när han säger "Faktiskt har jag ingen idé. Skulle gissa på kraften från internet."

Fanet April Hardin kunde inte förstå att hon skulle få se sin idol på scenen.

"Jag älskar han så mycket för att han är så söt och jag älskar hans sånger!"

Han började med att sjunga andra artisters sånger men nu har ett band och egna låtar.

"Jag har bara jobbat hårt och trott på mig själv, och du vet, saker händer. Och jag är bara så tacksam."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0