Gästblogga här i 1 vecka
2011-06-01 - 17:28:14 Tävlingar!

Vi kör igång en till tävling där man får hjälpa mig att blogga här på bloggen :)

Regler:
  • Skriv Namn, Mejl och Ålder i kommentaren. Kommentera i detta inlägget
  • berätta gärna lite om dig själv. varför du gillar cody ? m.m Jag kommer inte publicera kommentarerna, så det är bara jag som läser det :)
  • Va seriös om du ska blogga här, tänk dig att det är som ett jobb och att du vill göra det bra :)
Jag kommer inte ta in gästbloggaren som en "ordinarie" bloggare senare. Detta är en tävling och priset kommer vara att gästa blogga i 1 vecka inget mer. (om jag inte ändrar mig haha)

Det är ju många som har frågat om jag behöver fler bloggare och det behöver jag faktiskt inte men ni kan ju ta chansen nu och delta i denna tävlingen :)

Och den som blir vald kommer jag först att chatta/mejla lite med så att jag vet att det är en seriös person och inte någon galning som kommer paja hela bloggen haha :)

Hoppas detta är uppskattat och Lycka Till!


By the way: tusen tack till de 190 frågorna på "bloggsvar/blogresponse"! Ni läsare är awesome! Ni är bäst på att ställa frågor! :)

Kommentarer
Postat av: wilmasimpson

Ah okej, jag heter Wilma och är 12 år. Fyller 13 till sommaren. Jag går i sexan i musikklass. Jag går i dans, två olika jazzfunk-s grupper.

Jag tycker om Cody för att han sjunger azum och är söt. Jag accepterar honom och tycker inte att man ska jämföra honom som en JB wb. Han gör precis som Justin, han gör det han vill lever upp till sin dröm. Om han inte vill det här skulle han inte göra det, right?

Så man borde inte hacka på honom. Och tidningarna borde inte skriva 'Sorry Justin, Cody tar din plats' osvosv. För Justin kommer nog vara större än Cody rätt länge till, och Cody kommer inte ta hans plats. Dom är olika personer så...

Ah, det är lite om hur jag tänker.

Annars är jag väl en tjej som säger vad jag tycker, är ganska stark i sättet. Jag bryr mig inte om vad andra tycker. Det är mitt liv och jag tänker leva det som jag vill.

PEACE

http://wilmairis.devote.se/

2011-06-01 @ 20:07:19
Postat av: Liselotte

Hej! Jag älskar Cody's musik och hans stil och personlighet. Jag vill gärna ha bloggen en vecka :) Min email: [email protected]. Jag är 18 år också och heter då liselotte. :) PICK ME :D hejdå!

2011-06-02 @ 18:40:18
Postat av: hanna

Åh hade verkligen velat göra detta! Men jag vet lixom inte vad jag ska blogga om,iknow..vet att det är Cody! Men lixom vad jag ska skriva om honom,vill ju inte förstöra eller något sådant (:

2011-06-07 @ 21:34:06
URL: http://rosagodis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0