Intervju med Radio Disney
2011-07-30 - 13:36:46 Tidningar/Intervjuer

Många kanske känner till att Cody för inte allt för länge sedan hade en live intervju med Radio Disney. För er som missade intervjun så kommer den skriftligt här.



- Känns det konstigt att höra sig själv på radion?

- Det gör det verkligen. Jag tror den första gången var i Los Angeles på Radio Disney.

- Vart är din favoritplats att uppträda?

- Det är alltid roligt att uppträda i Australien - hör min dialekt överallt!

- Vill du någonsin börja skådespela?

- Inte just nu. Jag vill verkligen fokusera på musik - sedan kan jag göra annat!

- Vad är det galnaste ett fan har gjort för dig hittills?

- Överdriven scrapbook! Men jag älskar dom!

- Vilken är din favoritsång?

- Jag har ingen speciell favorit men jag älskar Jack Johnson. En av mina nya låtar har verkligen det svänget.

- Vad håller dig motiverad?

- Mina fans!

- Har du tänkt på att ha ditt egna shampo och balsam så att dina fans kan ha det i tankarna?

- Haha, det har jag inte tänkt på!

- Är du en skyddsängel till din lillasyster? Du verkar som en bror som bryr sig om sin syster!

- Det är såklart jag är!

- Vad är det bästa med att jobba på ett album?

- Att träffa olika människor i branschen och ta reda på vad som funkar musikaliskt.

- Om du kunde ge ett råd, vad skulle det vara?

- Lätt! Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Gå i deras skor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0