codysimpson.tumblr.com
2011-02-27 - 11:02:15 Official

Cody har skaffat en blogg!:) Där kommer han att personligen skriva saker som händer i hans liv :)
Yeah! Hoppas han uppdaterar mycket!

Introduktion.
Whatsup world. Jag vet att himlen är verkligen uppåt men oavsett . Detta är cody Simpson. En kort tid sedan upptäckte jag denna sak kallad Tumblr och beslöt att skapa mig en profil. du kan kalla detta min blogg, antar jag. på bloggen ska jag laddar upp bilder på mig själv som du vanligtvis inte ser ut i världen, på bloggen ska jag lägga ut bilder som jag tycker intresserar mig. och framför allt, foton som mina otroligt fantastiska fantastiska fans har gjorde till mig. Jag är kommer för det mesta att hålla dig uppdaterad om allt. Medan jag är på turné och på vägen kommer jag lägga upp en bild från varje stad. håll ögonen öppna ..

och tack för stödet. 2011 kommer att bli en galen år, på ett bra sätt.

- Cody

Haircut. got this today. it grows quick, don’t worry.



Själv kommer jag att översätt på Svenska allt det Cody skriver på bloggen. Och jag försöker faktiskt inte ta någon dålig snabb översättning med Google Translate, jag översätter den själv. Så det kan ju bli lite konstigt ibland men bättre än Googels iaf.

COPYIRIGHT på all översättning jag gör! (om ni ser nån säg till då) :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0