Sorry! å TACK TILL ALLA!!
2011-08-31 - 21:10:33 Bloggarna

Förlåt för att jag har varit dålig på att blogga! Men det är för att vi går i skolan som ni å tyvärr måste plugg gå före bloggen. Men vi försöker så gått det går! Malin har mycket att göra och har själv bestämt och sluta blogga här på bloggen. Men jag vill tacka för all hjälp! Hoppas ni läsare också har tyckt det ha vatt bra med Malin som bloggare!
Bomba henne med snälla kommentarer!! :)
Och tusen tack till Jennifer för att hon faktiskt hinner blogga :) TACK<3<3 (bomba henne med kommentarer också ;)
Och just det..tack till er läsare!! Utan er skulle inte denna bloggen finnas!
Jag älskar er allihopa!!<3
Kram Linda
Kanske tar in någon mer bloggare :) Många intreserade? men jag skriver om det senare. kram!<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej Linda !! jag började faktiskt undra varför Malin inte svarade på Mejlen eller skickade några nya .

Jag börjar skriva nästa kapitel så fort som möjligt ;)

Om du behöver hjälp med något mer så är det bara att säga till

2011-08-31 @ 21:49:08
URL: http://beliberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0