Läs!
2011-08-19 - 18:22:32 Alltmöjligt

Jag vet att jag inte har bloggat nåt sen jag kom hem men så här är det. först måste jag bara säga att jag älskar Cody och kommer alltid göra, så tro inget annat. men så här är det, att jag börjar tröttna lite på Cody, jag älskar inte honom mindre eller nåt, verkligen INTE. men jag har haft fullt upp med saker om honom väldigt länge nu och inte tagit någon paus från allt och man kan inte hålla intresset uppe allt för länge, inte jag iallafall. nu när jag var borta så kändes det skönt att komma bort från alla saker med Cody att göra en stund, och nu när jag har kommit hem så har jag inte hunnit komma in i rätt spår i hans liv igen. hoppas ni förstår. börjar nog blogga som vanligt imorgon dock.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var synd att du börjar tröttna lite på att blogga och så men ta en lite längre paus annars. Du kommer att komma till en sån här period som du kommer gilla han super mycket snart har haft samma problem men nu är det över (:

2011-08-19 @ 18:40:28
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer fortsätta att blogga!

2011-08-19 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0