Kapitel 1 - This is me, Cody
2011-08-17 - 18:00:00 Novell

Cody's perspektiv ;

*backstage*

-cody , jag är så stolt över dig . Sa min mamma och var gråtfärdig .

Jag visste inte vad jag skulle svara så jag gav henne en kram . Det var min första konsert på min första turné och det skulle bli så roligt att få uppträda och ha meet & greet och få träffa alla underbara fans . Jag gjorde mig redo för scenen genom att ta på mig mina scen kläder som jag skulle ha. Och det roliga var att det var min lillasyster alli som hade valt ut dom men hon hade bra smak och jag gillade verkligen outfiten.

Jag hörde hur alla fans skrek ute vid scenen och jag började bli mer och mer nervös men när alla började skrika

- cody , cody , cody

Släppte allt och jag gick ut på scenen , jag hade gjort enligt rep schemAt och börjat med iyiy och sedan avslutat med All day . Jag vart faktiskt förvånad för hur mycket folk det var , det var överfullt verkligen , dom sa att kön till biljetterna dagen innan var super lång och tjejen som stog först hade tagit med sig en sovsäck och sovit där 2 dagar innan för hon ville inte riskera att någon annan skulle få en biljett . Vissa gjorde verkligen hel galna saker men jag tror att det är det som gör allt så specielt .

*meet & greet*

-hej cody ja gillar verkligen dig och din musik sa en tjej blygt

-naaw , jag gillar dig med svarade jag vi tog kort och så skrev ja autograf åt henne , hon var faktiskt den första som varit blyg och lugn vissa var mera

- omg, cody i love u och sen kastade dom sig över mig.

Mina kompisar hade skojat med mig och sagt att jag skulle leta efter någon snygg och bli tillsammans med henne eftersom hon skulle säkert inte bry sig om hon gillade mig eller inte bara hon fick vara tillsammans med " cody Simpson " .

jag visste att dom skämtade men på ett sätt vart jag lite rädd för tänk om jAg träffar nån som jag verkligen gillar men hon gillar bara mig för att jag är känd. Jag kanske aldrig kommer kunna lita på någon tjej ... Men det märker man säkert efter ett tag . Vi var iallafall påväg till våran turné buss nu eftersom det var där vi "bodde" just nu . Vi skulle åka runt ganska mycket och göra minst 2 shower i varje stad + 2 besök i nått köpcentrum . Det fanns såklart vissa undantag eftersom när vi kom till nån stor stad kanske vi var tvungna och a 6 shower men ibland skulle vi nog bara behöva göra en show. Det som var bra med allt att uppträda var att då fick man träffa alla fans och allt sånt. Men det värsta var ju att om några veckor skulle vi ha en photoshoot som skulle vara i 2 dag ( med pauser och sånt såklart ) för att senare ha intervjuer med 6 tidningar .


Kommentarer
Postat av: lillamejj

sorry, men du måste lära dig skriva noggrannare. Är säker på att det kan bli en bra story, men stor bokstav på namn, och mellanrum mellan - och vad dom säger. och inget mellanrum mellan ,

också inget mellanrum mellan ( och text.

kommatecken när du har skrivit vad dom har sagt. alltså INTE: - omg, cody i love u och sen kastade dom sig över mig.

utan: - Omg, Cody I love you, och sen kastade dom sig över mig.

Dessutom stor bokstav på "I" om det är på engelska.

kom ihåg punkter efter alla meningar också. Och försök att stava rätt :) Och så är det mycket särskrivningar, till ex hel galna (helgalna) och super lång (superlång).

Förlåt att jag låter "klagig" men det här var bara synpunkter så novellen kan bli bättre - jag är säker på att den kommer bli jättebra :) ♥

pusssss

2011-08-17 @ 19:54:06
Postat av: Anonym

Super bra

2011-08-17 @ 21:15:03
Postat av: Anonym

slår vad om att lilamejj var nån som bloggar här

bra novell föresten alla kan göra stavfel å så

go girl

2011-08-18 @ 18:03:45
Postat av: Anonym

Skit bra!

2011-08-18 @ 22:08:35
Postat av: E

novellen kommer äga skiten ur alla andra noveller! (:

2011-08-19 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0