:)
2011-08-31 - 22:16:54 Alltmöjligt

ni vet Shawn Campbell, Cody's producent? han svarade på massa frågor idag, och en från Sverige sa att de skulle komma till Sverige och kolla vad han svarade! är det inte helt awesome? :D
OCH en till sak, Shawn twittrade typ den här videon hela tiden. han sa att den "region" som kollar på den mest, där kommer Cody göra en turne. så om vi från Europa kollar på den mest så kommer han göra en turne här. jag hoppas att det stämmer. så se till att kolla mycket på den här videon!
och jag ska försöka hinna blogga så mycket jag kan, men eftersom att jag går i 9an så måste jag verkligen fokusera på skolan så vi får se hur mycket inlägg det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0