Alli skriver för Pastry
2011-08-20 - 23:13:25 Alli Simpson


Min modekänsla innehåller mycket färg och Pastry skor passar perfekt till det. Dom är roliga och ljusa. Jag gillar också en hel del bling. Jag bär alltid omkring tusen armband på min handled som antingen matchar mina skor eller min skjorta. Jag gillar också att klä mig med klass - en av mina favoriter: jeans, jackor och flödande toppar. Jag är ett stort fan av flödande toppar, och jag älskar att bära sommar kjolar och klänningar också.

Jag är en mycket utåtriktad och pratsam tjej. Jag är alltid i en mycket livlig stämning. En sak som jag älskar att göra är att agera. Jag gör alltid galna YouTube-videor på min kanal, jag gillar att göra galna ansikten och göra olika konstiga röster och accenter. Jag tycker verkligen om fotografering och redigering av video, hänger med vänner, rollerskating, surfing och skrattar.

Min bror Cody är på turné runt USA just nu för sin musik. Jag är reser alltid med honom på turné. Vi har alltid en rolig, galen tid på turnébussen. På bussen spelar Cody och jag Playstation, har galna arrangemang och klättrar upp i alla våningssängar. Jag har verkligen skitkul på vägen med Cody.

"Du inte vänta på att dina drömmar ska hända, du gör dem hända."

- Alli Simpson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0